Procediments d’avaluació: La mestra actuarà d’observadora directa de les activitats, serà una avaluació continuada on es prendrà nota dels comentaris i reaccions més significatives dels alumnes. Criteris d’avaluació: - Tenir interès i confiança en els altres i sentir-se part del grup, establint relacions afectives positives mútues. - Identificar característiques i regularitats en l'entorn natural i social i utilitzar els recursos gràfics per recollir i comunicar les observacions. - Usar la llengua oral, el gest i les imatges per expressar idees, desitjos, sentiments i emocions; escoltar i participar de manera activa en situacions habituals de conversa i d'aprenentatge amb l'ús d'un llenguatge no discriminatori, i amb actitud de respecte vers altres cultures i diferents llengües. - Manifestar les habilitats necessàries per poder escoltar, observar, interpretar i crear en els diferents llenguatges: verbal, plàstic, i audiovisual, i incorporar la iniciació als instruments tecnològics (TIC). |
miércoles, 30 de noviembre de 2011
Procediments i criteris d'avaluació
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario