miércoles, 30 de noviembre de 2011

Procediments i criteris d'avaluació

Procediments d’avaluació:
La mestra actuarà d’observadora directa de les activitats, serà una avaluació continuada on es prendrà nota dels comentaris i reaccions més significatives dels alumnes.

Criteris d’avaluació:
-        Tenir interès i confiança en els altres i sentir-se part del grup, establint relacions
afectives positives mútues.
-          Identificar característiques i regularitats en l'entorn natural i  social i utilitzar
els recursos gràfics per recollir i comunicar les observacions.
-          Usar la llengua oral, el gest i les imatges per expressar idees, desitjos, sentiments i
emocions; escoltar i participar de manera activa en situacions habituals de conversa
i d'aprenentatge amb l'ús d'un llenguatge no discriminatori, i amb actitud de respecte
vers altres cultures i diferents llengües.
-    Manifestar les habilitats necessàries per poder escoltar, observar, interpretar i crear en els diferents llenguatges: verbal, plàstic, i audiovisual, i incorporar la iniciació als instruments tecnològics (TIC).

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Número de vistes